lauantai 24. tammikuuta 2015

Hämmästelyä kauppakierroksella

Mä oon tainnu kulkee varmaan silmät kiinni kauppojen kosmetiikkapuolilla tai sitten nää ei kovin vanhoja ole vielä. Nimittäin taisi olla vielä viime vuotta, kun kipittelin pitkin Malmin Citymarkettia. Yhtäkkiä katseeni kiinnittyi erääseen hyllyllä olevaan tuotteeseen, Pirkan suolavesisuihkeeseen. En ollut aiemmin tiennyt tälläisestä tuotteesta, teki nimittäin tiukkaa olla ostamatta, varsinkaan kun hinta oli niin alhainen ja olin haaveillut suolasuihkeesta jo pitkään, mutta järki puuttui peliin kysymällä, tarvinko mä edes sellaista. Vastaus oli ei ja suolavesisuihke jäi hyllylle.


Monesti olen törmännyt jossain nettikirpparilla tähän Splat-kittiin. Eli ymmärtääkseni tässä on vaalennus sekä suoraväri mukana, korjatkaa toki jos olen väärässä. Etenkin tuo vasemmalla oleva sininen näyttää oikein kivalle värille, pinkille en kyllä oikein lämpene. Setti on edullinen, lähestulkoon yksi värinpoisto/vaalennus maksaa tuon verran ja lisäksi on suoravärikin mukana. Varsin houkutteleva sarja, jos repäisen joskus niin voisin kyllä kokeilla.


Glitter ei ole aikaisemmin ollut minulle tuttu kauppa, mutta ison kauppakeskuksen tultua kotipaikkakunnalleni, löysin myös Glitterin maailman. En ollutkaan kuullut aiemmin Glitterin Outlet-myymälästä/myymälän osuudesta. Myyjä tiesi kertoa minulle, että tämä Malmilla oleva Outlet on ainut Glitter Outlet Suomessa. Outlet tuotteet olivat -75% alennuksessa, oli siellä aivan ihana kaulakoru, jonka ovh-hinnasta hämmennyin, sillä se oli lähes sata euroa! Enkä Glitteristäkään osannut ostaa mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti